Friday, November 2, 2012

Benda Macam tu Pun ko Nak TUlis ke?

Hahaha... 1st day lagi aku dah kalah dalam cabaran tu. What the ????? hahhaa...


 aku busy skit siapkan slide nak mengajar next week. Mengajar?? Ala, mengajar benda simple. Hopefully dapat lah share ilmu serba skit yang ada agar dapat memberi manfaat kepada orang lain.

Back to the topik. Memandangkan aku kena buat post at least sekali sehari, so apa kata aku buat tema. So x de lah aku tulis merapu je. Cerita pasal kucing sebelah rumah meninggal ke kan.

Cadangan tema aku adalah:

1. Toddler Activity - Cerita pasal anak-anak aku
2. Resepi - resepi yang aku pernah try. Of coz simple and mudah
3. Kecantikan/Kesihatan - Keazaman dan kegigihan aku untuk kurus dan kekal nampak muda (ahaks..poyo je)
4.Weekly dinner menu - Plan Lauk dinner aku untuk seminggu. Senang. X yah aku pening-pening fikir.
5.Organize/Rumah - Keinginan untuk jadi organize dan dapatkan rumah yang cantik.
6.Hobby - kenapa bukan hobbies??? sebab aku x tau ape sebenarnya aku punya hobi
7. Suka hati aku nak tulis apa. - ini kerana apa pendapat akulah.


Setelah difikir dengan lebih baik dan kreatif , maka dengan ini saya selaku penyimpan mohor-mohor besar raja-raja, Disertakan jadual penulisan blog seperti dibawah. (WAAAAHHH SIAP ADA JADUAL OK??KO ADE???)

  • Aku Mahu Cantik dan Fit         - Isnin
  • Sepantas tangan menaip           - Selasa
  • Hobby                                     - Rabu
  • Weekly menu                           - Khamis
  • Being Organized                       - Jumaat
  • Toddler Activity                       -Sabtu
  • Resepi Terhebat                      - Ahad


So lengkap tema untuk tujuh hari..





No comments:

Post a Comment