Wednesday, October 31, 2012

Cabaran 30 Hari - 30 Post.

Memandangkan aku ni tersangat le mals nak updat eblog, so aku buat cabaran ni:



30 hari = 30 post a.k.a. 1 hari 1 post

lantak ko lah labu nak cerita pasal apa pun asalkan ada benda nak post.


bila dah tak tau nak tulis apa, buat aku terfikir, apa tujuan sebenarnya aku berblog????
Nak tambah income? tambah kawan? atau sebenarnya nak jadikan blog ni platform untuk luahkan pendapat atau berkongsi apa sahaja yang kau rasa boleh bagi manfaat pada orang lain? ermmm...


sama juga macam facebook. update status then baca orang komen --> make us happy.

Tapi apa faedahnya. Kadang-kadang benda kecik pun kita tulis. cth: Laparnya. Terasa nak makan nasi lemak dmanasara. ->>>>> macam lah lepas tu akan ada orang hantar nasi lemak tu. contoh ya.. kita pun sibuk p baca apa yang orang lain tulis and tgh buat. hahaha...kadang-kadang sampai muak aku rase. tapi still jugak buat bnd yang sama. dapat internet, bnd pertama yang aku bukak adalah FB. Sekadar pandangan aku sahaja ye...




***kenapa korang berblog ye? jujur r wei. kenapa korang berblog?


No comments:

Post a Comment