Wednesday, November 7, 2012

#4 Perkongsian Ilmu Berblogging

6 Nov - 7 Nov aku jadi pengajar untuk Kursus blog bawah Puspanita. PENGAJAR ok, dikala aku punya blog pun merangkak-rangkak.  Tak pelah. Aku enjoy buat benda ni sebab aku suka sharing ilmu dengan orang lain tentang apa yang aku tahu. Sekaligus boleh dapat tahu benda-benda baru.

Kepada peserta-peserta yang hadir untuk kursus blog hari itu, semalam dan hari ini, terima kasih saya ucapkan dan mohon maaf sekiranya ada terkasar bahasa atau tersalah ilmu yang dikongsi. Insyaallah kita akan berjumpa lagi walau bukan in reality, online pun ok.

Saya sangat suka mengajar. KALAU ADA SESIAPA NAK MINTAK SAYA MENGAJAR dipersilakan. i LIKEEEEEEEEEEEEE ...Tapi kena lah pastikan saya mahir dulu benda yang nak diajar tu. Nanti jadi ilmu sesat pulak.


Semoga kita semua gigh berblog ye. Kalau ada nak tahu apa-apa, boleh contact saya. Kalau saya tak da jawapan, saya akan carikan untuk anda. TERBAIKKKKKK


No comments:

Post a Comment