Tuesday, December 11, 2012

#Mood Malu dengan Blog Sendiri

Seyes wei, aku semenjak tinggalkan blog ni bersawang lebih dari tiga minggu, aku rasa malu gila nak bukak balik. Rasa Malu pada kegagalan aku update blog ni as per akunya janji. I post 1 hari..

Sampailah semalam cousin aku mintak address blog, so aku bagi le, then aku pun p le tengok sendiri.

Kenapa lama tak update???

1. Aku berada di luar kawasan selama 2 minggu berturut-turut....memang tak sempat nak update.

2. Mood update dalam hati je.. Ko ade? haaa...semua cite yang aku nak update aku niat dalam hati je sebab aku malas nak upload gambar n mengarang. Macam sekarang ni aku mengarang memang ikhlas dari hati, So ayat yang korang baca ni lebih kurang macam ayat yang aku slalu guna time aku bebual.
Kalau ayat ala-ala formal je, tu maknanya aku tak berapa nak ikhlas n terpaksa je menaip.

3. Konon-konon busy le, tapi sebenarnya tak da apa pun. Rumah pun kelam kabut je aku tgk..uishh, ada tak sesapa yang boleh bagi aku ubat untuk jadi lebih berdisiplin. Aku rasa aku ni bab buat perancangan hebat, bab nak disiplin tu memang hampeh keladi.


Insyaallah kalau ada mood aku post beberapa cite aku yang tertangguh..

No comments:

Post a Comment