Wednesday, December 12, 2012

Ada apa dengan 12.12.12.

Pagi tadi bukak radio dengar diaorang duk sibuk discuss pasal tarikh ni. Aku  pun terlintas dalam hati, apalah yang diaorang nak sibuk pasal tarikh ni. Apa de hal. bukan ada effect pun.

Tapi bila aku fikir balik secara tenang, haah lah.. sampai bila-bila pun kita takkan jumpa lagi tarikh macam ni. Then ini buat aku start fikir, apa aku buat masa tarikh-tarikh yang lain: 1.1.01, 2.2.02, dan yang lain-lain.

Tetiba terfikir, macam mana aku habiskan masa hidup aku, almost 30 years, almost ye..belum lagi....ERMMMMMMM.....

Kepada yang masih muda remaja dan berpeluang dekat luar sana, get out of your comfort zone...pergi try sesuatu yang best. Then ini buatkan korang ada benda nak cerita and kenang dalam hidup korang.



No comments:

Post a Comment