Monday, November 3, 2014

#Budak Anak ke-2 : Cerita baju

Apa korang rasa bila bangun pagi , (bukan pagi-pagi ye. Bila aku sebut pagi itu maknanya dah lambat), korang dah pilih baju apa nak bagi suruh anak ko pakai, tetiba bila dia siap mandi dia nak pakai baju lain...baju kurung yang dipilihnya.

Atas dasar malas nak memekak pepagi, aku gosok baju dia, dia pun main dengan baju tu sebab baju lepas gosokkan ada rasa suam-suam, so budak anak ke-2 suka. Lepas beberapa lama ( dari aku gosok, sampai aku sendiri pun dah siap pakai baju) , dia pun pakai le baju tu... TIBA-TIBA


anak aku baru sedar yang dia bukannya nak pakai baju tu. arghhhhhhhhhhhhhh tidakkkkkkkkk..dikala itu jam dah pukul 8.15 a.m wei...dia kata dia bukan nak pakai baju ni, dia nak pakai baju kurung biru. Ko dah kenapa Khayla. dari proses pilih baju kurung, gosok semua bagai, awak adakan ??kenapa baru sekarang nak sedar itu bukan baju pilihan sebenarnya? LAst-last aku redha, ko pakailah baju kurung x begosok tu pegi sekolah. Tak kuasa aku nak gosok baju buat kesekian kalinya.


- Zila-



No comments:

Post a Comment