still in new year mood.
Anak aku yang no 2, nin khayla qaisara dah dapat masuk taska Balqis. Alhamdulillah.Lega kepala aku ni ha..
Skali anta jerk.. Ok gak sebenarnye, cepat je aku rasa sampai office. dari rumah tak sampai 5 minit dah sampai. Selalunya aku kena round masuk presint 14 dulu b4 ke office.
Just untuk record aku:
Perkembangan budak anak:
Balqis:
makin banyak mulut. Selalu cakap, ye je mama. Pening kepala aku duk layan mulut dia ni. Kadang -kadang dia buat perangai yang pelik-pelik. Tu yang laju je tangan aku ni. Geram tul. Tapi dia bukan orang yang senang nangis sebab kena marah. Dia macam pendam kot. tu yang aku rasa r. Sebab tu lah jugak aku risau skit dengan dia ni. Aku try untuk jadi mak yang satu thp boleh anak-anak aku cerita pasal boyfriend dia.. So senang aku nak monitor. Aku tak halang sebab aku pun penah jadi remaja. tapi dengan suasana bebudak sekarang yang agak menakutkan, aku nak anak-anak jadikan aku rujukan utama dia.
dia ni gak protective. Even dia sendiri slalu gaduh dengan adik dia, tapi gigih pg2 subuh teman gak adik dlm gelap bila adik nangis cari aku dekat toilet. Sambil tu mulut membebel. "Bising r dik. Kita nak tidur ni. Mama kan dekat toilet.Dah duduk ini. Jap lagi mama kuar." Pastu ajak adik lepak dekat tangga. Tekejut aku tgk dua orang budak kecik duk dalam gelap.
Khayla:
dia jenis yang lembut skit..gegurl skit r.. manja..Suka kacau orang..kalau tak tahu nak buat apa, suka je nak gigit si kakak. dik, nasib baik kakak tu malas je nak buat..kalau orang lain dah makan penampar dah awak tu. Dah tahu few words cth: nak, tak nak, buat, sakit, hantu, cepat skit.
Tahun ni dah start masuk taska si balqis. Hari ni hari kedua. Kesian dia. Nangis je auntie dia kata.Ye la, salunya dia tidur buai, ni kena tidur dekat katil mau tak melalak. Baru perasan susah nak amik gambar dia. So tak banyak lah gambar dia dalam collection aku. Dia suka dengan budak kecik, and selalu rasa dia besar sangat.
K lah, nanti aku sambung lagi. Tulisan aku out, huruf besar kecik semua becampur..sungguh hampes.
No comments:
Post a Comment