Tuesday, January 29, 2013

Mengandung- Kenapa perlu stress??

Bila mengandung aku stress. Stress bukan sebab aku tak suka mengandung..stress sebab aku tak de selera makan. Haha..mesti korang ingat aku tak lalu makan ke apakan? tak de maknanya...tak selera tu dalam erti kata lain tak e benda nak berangan nak makan. kalau ada aku makan..kalau tak da, aku ok je...


Aku ni kaki makan, so biasanya before lunch tu aku dah ada dah benda apa nak makan...ni biasa jerk...

Sebut pasal stress, tetiba teringat kata penceramah yang datang opis aku ari tu...kenapa nak stress time mengandung? bukannya korang mengandung anak haram.

Atas dasar itu, dengan ini diumumkan aku tengah mengandung anak ketiga...Alhamdulillah..syukur sesangat.. Memang plan nak mengandung pun tahun ni...semoga semuanya selamat dan dipermudahkan semuanya. Kita hanya plan, selebihnya berserah pada NYA.

Tak sabar nak p scan, mana lah tau kot-kot dapat anak kembar ke? hihii...aku tak tau le macam ne keadaannya kalau aku dapat anak kembar...tunggang tebalik rumah aku rasa...

Benda yang paling aku excited bila mengandung ni:

1. of course nak p shopping beli barang baby...yihaaa
2. nak bawak bebudak dua orang tu p tgk time aku scan....(berangan nak buat 3d scan...berangan tak ingat.nak ke-3 baru nak buat)

3. Cuti yang panjang leh melahu dekat rumah dengan anak-anak.



No comments:

Post a Comment