Wednesday, February 12, 2014

LAKSAMANA SUNAN THE SERIES: RAMLEE AWANG MURSHID

Sorry ye kengkawan. Sebab aku ni pemalas tahap gaban, so aku nak tampal dekat sini je susunan cerita pasal laksamana Sunan. Senang aku nak refer lain kali.

Best ke? Bagi siapa yang belum pernah baca, aku sangat-sangat syorkan. Serious and dua rious, memang best. Even cerita dia pasal zaman-zaman dulu, ko  akan suka and sampai satu tahap aku terkeliru ni fakta ke apa, bila dia ada cerita zaman hang tauh semua. Dia ada banyak buku and dekat bawah ni susunan buku tu: 

 1. bagaikan puteri
  2. cinta sang ratu
  3.hijab sang pencinta
 4. cinta sufi
 5.sutera bidadari
 6. sunan musafir. 
 7. (coming soon)---prekuel: sunang naggroe sang kembara


KAlau tak best tak de maknanya aku sanggup bangun kul 5 pagi semata-mata nak baca buku.

8 comments:

  1. Saya pun minat baca buku ramlee awang murshid ni...best

    ReplyDelete
  2. nora Jalaluddin - Saya dah lengkapkan koleksi Sunan..hihi..if dekat kalau nak pinjam roger...suka sangat

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum. Tumpang iklan sekejap ye admin. Saya ada menjual kelapan-lapan siri LAKSAMANA SUNAN;
    1. Bagaikan Puteri, RM 19.90
    2. Cinta Sang ratu, RM 19.90
    3. Hijab Sang Pencinta, RM 19.90
    4. Cinta Sufi, RM 19.90
    5. Sutera Bidadari, RM 22.00
    6. Sunan Musafir, RM 22.00
    7. Sunan, Nanggroe Sang Kembara, RM 23.00
    8. Sunan Cinta Nan Sakti, RM 30.00

    Boleh survey di saya punya pages https://www.facebook.com/KC.ReadOn/photos/?tab=album&album_id=986101984820572
    Jangan malu, Jangan segan. Hanya perlu pm/whatsapp saya di 017-2256654 utk pembelian.
    Terima kasih :)

    ReplyDelete
  4. Bg sy cite dlm novel ni ibarat cerita lord of the ring versi melayu.. terbaik

    ReplyDelete
  5. Best Kalo dpt difilemkn kn koleksi novel sunan ni

    ReplyDelete
  6. Best Kalo dpt difilemkn kn koleksi novel sunan ni

    ReplyDelete
  7. ada link x nk baca online semua episode???

    ReplyDelete
  8. Kakaulah Saifudin itu wujud sekarang..mmg jd kegilaan semua perempuan..😁

    ReplyDelete