Thursday, October 23, 2014

CABARAN KURUS 4kg

Korang ingat tak dulu aku pernah cerita pasal berat aku lepas bersalin. Lepas sebulan bersalin berat aku lebih kurang 54kg. Alhamdulillah lebih kurang 4 bulan macam tu berat aku dah turun keparas normal iaitu 46kg. Ye memang tak kurus macam before mengandung no 3, tapi oklah,ada gak kurangnya.

Atas dasar gumbira kurus, ,maka aku telah makan dengan jayanya masa raya. LAALUUUUUUUUU, aku pun tgh naik dengan jayanya 4kg dalam masa 3 bulan. ok apa...

So,, budak-budak pun dah bising emaknya gemuk, siap cakap lagi, uish..gemuknya budak ini, masa aku suruh tolong buat ape ntah..aku dengan ni mengishtiharkan......kembalinya CABARAN KURUS NOR AZILA MANAP.

Berat sekarang : 50kg
Berat Harapan: 46kg
Additional: Not sekadar kurus, but fit 
Target masa: 3bulan (21 Okt-21Jan)


Action Plan:

1. 3litre air sehari
2. Kawal colorie

    


3. Exercise  3 kali semingggu.


23 Nov aku updates semula ye.

**Bilalah aku nak rajin update hari-hari blog aku ni ha. Bukan orang lain nak baca pun, tapi untuk diri sendiri.






No comments:

Post a Comment