Monday, April 1, 2013

Home work - balqis

Jumaat lepas buat julung kalinya si balqis bawak balik home work..emaknya yang over excited...malam tu jugak suh buat..
Kehulu kehili kertas tu dia bawak..sampai kena kicap le..geram aku. Lepas makan malam,dia naik dengan en suami n adik dia..so aku pesan siap-siap suh buat home work..dari bawah aku dengar le suara menangis cari color le ntah apa-apa.
Lepas siap semua dekat bawah..aku naik..konon nak tengok le hasil kerja...huhu...malu omak wei budak anak kalau ko hantar macam tu....


Ada kesan kicap di situ.


Apa yang aku simpulkan...dia still tak faham apa itu yang dikatakan homework...dia tak tau yang dia kena hantar semula kertas tu..
Bila aku ajar...time tu ok..aku pusing..abis dia tanda semua benda yang tak patut..

No comments:

Post a Comment