Sunday, May 5, 2013

Pengundi Hantu---siapa punya

macam2 isu timvul time mengundi ni..pasal dakwat lah..pasal pengundi hantulah...
then aku ada few soalan...aku x bijak politik dan x berapa tahu psl politik..so kalau soalan aku kurang cerdik maafkanlah ye...
1.dihebahkan SPR telah diragui ketulusannya dalam mengendalikan pru..katakan yang menang adalah pihak pembangkang...adakah ketulusan spr akan twtap diragui??
2.knp still ada pengundi hantu sdgkan ada wakil kedua2 belah pihak dkt setiap tmpt mengundi? wakik2 tu tidur ke ape?
3. bersihkan 3 dikatakan akan berlaku sekiranya pr kalah...kalau menang...akan ada x?bersih 3 dianjurkan sbb rakyat rasa pru ada pembohongan...tapi kalau pr menang..tetiba dia org rase spr dah jlnkan tugas dgn betul ke?
nnti aku ada tepikir soalan lagi aku tnya lagi..

No comments:

Post a Comment