Thursday, August 30, 2012

Gangnam yang semakin Mengganas

 Gangnam??? menatang apa tu? Aku sendiri pun tak tau...
1st yang aku tengok yang versi Suasana Gangnam Raya... Terbaikkkkkkkkkk

even ada yang kata benda tu mengarut, tapi pada aku kita kena kagum..gile ko....keluarga ko boleh buat macam tu?? keluarga ko sportting macam tu?? tak de kan? kalau keluarga ko sporting mcm diaorg sure ko pun akan teruja.. atas dasar sedikit jeles dan dengki mula ler korang rase nak kutuk...

apa-apa pun aku personally ucap tahniah pada anak cucu tuk harun ***maafkan aku kalau silap sebab aku malas nak buka balik you tube nak tengok nama korang....korang memang superb.



p.s.:// agak2 kalau aku buat entry tak de gambar ade org bace tak? malas nak upload gambar..juast nak luahkan pendapat..



No comments:

Post a Comment